Savstarpējā vienošanās par sadarbību konsultēšanas pakalpojuma sniegšanā
  1. Sadarbība tiek nodrošināta pilngadīgām personām.
  2. Konsultācijas ir iespējamas gan klātienē, gan e-vidē. Tās tiek sniegtas kā individuāli, tā grupās. Noteikumos minētie nosacījumi vienādi attiecināmi kā uz individuālajām, tā grupu konsultācijām.
  3. Konsultācijās gan klātienē, gan e-vidē nodrošina savstarpēju komunikāciju sarunas veidā un ļauj daļēji vai pilnībā novērot neverbālo komunikāciju, kā arī tiek nodrošinātas regulāras tikšanās, kas ir svarīgs priekšnosacījums kvalitatīvas palīdzības sniegšanas procesā.
  4. Konsultāciju specifika paredz klienta aktīvu iesaisti procesos, tā pati par sevi nenodrošina izmaiņas.
  5. Konsultācijas tiek nodrošinātas iepriekš norunātajā laikā un formā.
  6. Konsultāciju laiks ir ierobežots (45min), tā norisinās norunātajā laika posmā, ja nav cita abpusēja vienošanās.
  7. Attālinātās konsultācijās e-vidē laikā vienmēr tiek izmantots videozvans Zoom platformā, kura laikā gan konsultants, gan klients redz viens otru ar videokameras palīdzību.
  8. Lai konsultants spētu nodrošināt klientam attālinātās konsultācijās e-vidē, klientam jābūt pieejamam datoram, planšetdatoram vai viedtālrunim ar interneta pieslēgumu, instalētai Zoom platforma un videokamerai.
  9. Grupu konsultāciju laikā kā konsultantam, tā pārējiem grupas dalībniekiem ir redzami visi grupas dalībnieki.
  10. Attālinātās konsultācijās e-vidē laikā telpās, kurās atrodas konsultants un klients, nedrīkst atrasties nepiederošas personas. Kā konsultants, tā klients konsultācijas laikā atrodas telpā viens, ar aizvērtām durvīm, bez traucējumiem, nelieto e-pastu vai telefonu, telpā neatrodas mājdzīvnieki, bērni vai citas personas, kas var novērst uzmanību.
  11. Attālinātās konsultācijās e-vidē netiek ierakstītas. Klientam aizliegts veikt konsultācijas
  12. ierakstu. Konsultants pārliecinās un izmanto tādus tehniskos resursus, lai konsultāciju nevarētu ierakstīt.
  13. Klients apņemas Informēt (rakstiski SMS, e-pastā vai zvanot) konsultantu par tikšanās laika un formas izmaiņām 24h pirms norunātā laika.
  14. Gadījumā ja tikšanās tiek atcelta vēlāk, samaksa paliek spēkā.
  15. Savlaicīgi (minimums 24h pirms norunātā laika) ir iespējams pārcelt tikšanos uz citu laiku, vieta tiek rezervēta ar priekšapmaksu.
  16. Krīzes situāciju gadījumā ārpus konsultāciju laika klients ir informēts, ka var vērsties pieejamajos krīzes centros vai zvanīt uz ārkārtas palīdzības dienestiem.
  17. Klientam tiek nodrošinātas konsultācijas uz psiholģisko teoriju bāzes pamata, veicot problēmu izpēti un sniedzot palīdzību, saskaņā ar klienta izvirzītajiem mērķiem.
  18. Klienta un konsultanta attiecības tiek uzturētas un pārskatītas konsultāciju laikā, tomēr tās neparedz veidot jebkādas attiecību veidus ārpus tām.
  19. Konsultācijas laikā izpaustā informācija ir kofidencionāla.
  20. Klients ir informēts, ka var pārtraukt konsultāciju procesu jebkurā izvēlētajā laikā informējot par to konsultantu.
  21. Klients ir atbildīgs par noteikto nosacījumu ievērošanu. To neizpilde vai nepienācīga izpilde var būt par pamatu konsultācijas atteikumam.
Made on
Tilda