Iebildumi, atrunas un negatīvās emocijas ir pārdevēja ikdiena, taču, lai saglabātu vēsu prātu un neļautu emociju brāzmām ietekmēt rīcību, ir svarīgi saprast, ka emocijas ir fundamentāls elements motivācijas un novērtējuma procesā, kas ietekmē mūsu uzvedību un spēju sasniegt mērķus.
Grāmatā "Pārdošanas ģēniji" (angļu val. The Sales Genius) tiek uzsvērts, ka pat visracionālākie cilvēki pieņem lēmumus par pirkumiem, balstoties uz emocionāliem apsvērumiem. Šī ideja ir pamatota ar to, ka cilvēki bieži vien pieņem lēmumus, kas šķiet loģiski tikai pēc tam, kad viņi ir izjutuši emocionālu saikni ar saistīto cilvēku, produktu vai pakalpojumu.
Kļūsti par savu labāko versiju kopā ar mums!
Inga Bite, Mg. Psych., Apmācību speciāliste,
pārmaiņu grupu vadītāja