Alternatīva Attīstība
IZCILU ATTIECĪBU SĀKUMS

Vai BRĪŽIEM jūties
  • Izmisis, jo bērni visu laiku "sēž" telefonā?
  • Noguris no konfliktiem un nesaskaņām?
  • Bezpalīdzīgs, jo bērni neklausa un ignorē?
  • Noraizējies par bērnu nākotni un nezini ko darīt?
Inga Bite
Mg. Psych., Apmācību speciāliste, pārmaiņu grupu vadītāja
Saprotam, cik grūti ir, kad attiecības ar bērniem šķiet tik sarežģītas.

LABĀ ZIŅA IR,
  • ka Tu un tikai Tu, mamma, vai tēti vari mainīt situāciju par 100 %
Inga Bite
Mg. Psych., Apmācību speciāliste, pārmaiņu grupu vadītāja
Lai neiekristu šķietami pareizos metožu slazdos -
piesakies 4 online sesijām, kur gūsi praktiskas iemaņas, kā izaudzināt laimīgu bērnu!
3 rādītāji, kāpēc ir vērts ieguldīt attiecībās
  • 40%
    Uzlabojas attiecības ar sev tuvajiem, pieaug sapratne un uzlabojas komunikācija.
  • 60%
    Uzlabojas emocionālā labklājība, samazinās stress un raizes par nākotni.
  • 50%
    Pieaug pozitīvu attiecību dinamika. Samazinās mentālais nogurums.

IEGĀDĀJIES ABONEMENTU
4 online sesijām ar
50% atlaidi
un gūsti jaunu pieredzi, kā izaudzināt laimīgu bērnu
95
190
Kā iegūsi piekļuvi nodarbībām?
  • Izvēlies produktu un veic maksājumu
  • Saņem pirkuma apstiprinājumu savā e-pastā
  • Stundu pirms nodarbības saņem pieslēgšanās saiti savā e-pastā
PROGRAMMA UN GRAFIKS
25. Janvāris
4. Nedēļa
25. Janvāris
4. Nedēļa
Mana MOTIVĀCIJA – Kāpēc dzīvoju?
18.00 - 20.00
Mērķis: Iepazīt savu un bērnu motivāciju, - Kāpēc dzīvoju, kāpēc daru?.
Ieguvums: Vecāki sapratīs, kā motivēt sevi un bērnus, lai veidotu uzticību un cieņu savā starpā.
08. Februāris
6. Nedēļa
08. Februāris
6. Nedēļa
Killeri un citi dzīvesprieka nogalinātāji
18.00 - 20.00
Mērķis: Izprast 13 emocionālos un fiziskos pašapziņas killerus un to iekmi uz dzīvi.
Ieguvums: Vecāki mācīsies atpazīt un risināt negatīvās emocijas, lai veidotu emocionāli veselīgas attiecības ar bērniem. Bērni pārmantos veselīgās attiecības, kas uzlabos viņu emocionālo sfēru.
15. Februāris
7. Nedēļa
15. Februāris
7. Nedēļa
“Radošs 100 gados” vai “Einšteina mantojums”
18.00 - 20.00
Mērķis: Veicināt radošumu visos vecumos.
Ieguvums: Vecāki un bērni attīstīs radošuma prasmes, kas uzlabos viņu spēju risināt problēmas un efektīvi komunicēt ikdienā.
01. Marts
9. Nedēļa
01. Marts
9. Nedēļa
“Veselīgs dialogs – Kā sekot bērna brīvajai gribai?”
18.00 - 20.00
Mērķis: Apgūt metodes, kā veidot veselīgu dialogu ar bērniem.
Ieguvums: Vecāki mācīsies uzdot jautājumus, kas atmasko manipulācijas un veicina bērnu atbildības uzņemšanos – labs veids, kā veidot cieņpilnas un uzticēšanos balstītas attiecības.
KĀPĒC KLIENTI IZVĒLAS MŪS?

10 faktori, kas noved pie toksiskām attiecībām

  • -1-

    Nepārtraukta kritika iznīcina bērna pašvērtējumu

    "Kāpēc tu vienmēr esi tāds muļķis? Tu nekad nevari izdarīt, kā es tev saku!"

    Ja bērns tiek pastāvīgi kritizēts, viņš nespēj atzīt savas vērtības. Katrs viņa solis kļūst par iespēju tikt "norakstītam", viņš zaudē ticību savām spējām, kas rezultējas pašvērtējuma sabrukšanā.
  • -2-

    Pārspīlētas prasības rada nemitīgu spiedienu un vilšanos

    "Tu vari būt labāks un vairāk pacensties. Vai tu vari izdarīt labāk? Kāpēc citi bērni var, bet tu ne?"

    Bērns sāk dzīvot ar nepārtrauktu sajūtu, ka viņš nekad nebūs pietiekami labs. Tas iznīcina bērna spēju būt priecīgam par sevi un savu izaugsmi.
  • -3-

    Kontrole un neuzticēšanās nogalina bērna brīvību un pašapziņu

    "Kur tu biji? Kāpēc tu neziņoji man par katru soli?"

    Bērns zaudē spēju pieņemt lēmumus par savu dzīvi, jo viņam pastāvīgi tiek atņemta jebkāda autonomija. Kad neuzticas sev, ir grūti attīstīties par pašpietiekamu un emocionāli stabilu pieaugušo.
  • -4-

    Salīdzināšana ar citiem bērniem veicina kompleksus un nedrošību

    "Kāpēc tu neesi kā Jānis vai Ieva? Viņiem vienmēr ir izcilas atzīmes!"

    Kad bērns tiek salīdzināts ar citiem, viņam rodas sajūta, ka viņš ir nepietiekams, ka viņa centieni nekad netiks novērtēti. Tas izraisa sajūtu, ka viņš nekad nevar izpildīt ne vecāku, ne sabiedrības prasības.
  • -5-

    Emocionāla manipulācija un šantāža, kas rada izmisumu un vainas apziņu

    "Ja tu mani mīlētu, tu pārstātu tā rīkoties," "es visu savu dzīvi veltu tam, lai tevi izaudzinātu par krietnu cilvēku".

    Bērns sāk justies kā objekts, ar kuru var un vajag manipulēt, kuram mīlestība ir “jānopekna” ar pareizo uzvedību. Ir grūti atšķirt patiesu mīlestību no kontroles un manipulācijām.
  • -6-

    Pārmetumi par kļūdām nogalina bērna spēju mācīties no neveiksmēm

    "Es esmu tik vīlusies, ka tu to neizdarīji!" "Man kauns, ka man tāds bērns, kurš ir tik naivs, raud, vai izrāda savu vājumu".

    Bērns, kuru neuzslavē par centieniem, neuzskata neveiksmes par iespēju mācīties, bet gan par savu dzīves galējo neveiksmi. Tas izraisa bailes kļūdīties un neļauj attīstīties.
  • -7-

    Moralizēšana un nebeidzama kritika atņem brīvību izteikt savu viedokli

    "Kāpēc tu tā rīkojies? Tas nav pareizi!"

    Kad bērnam nepārtraukti tiek norādīts, kas ir pareizi un kas ir nepareizi, viņam trūkst iespējas attīstīt savu morāli un vērtības. Viņš sāk dzīvot pēc citu cilvēku standartiem, nevis pēc saviem.
  • -8-

    Pazemojums grauj bērna pašcieņu

    "Tu taču esi stulbs! Kāpēc tu tā uzvedies?"

    Ja bērns tiek pazemots, viņam kļūst aizvien grūtāk uzticēties sev un savām spējām. Pazemojoša uzvedība iznīcina bērna pašcieņu, un viņš var kļūt aizvien vairāk attālinās no vecākiem.
  • -9-

    Nepārtraukta iejaukšanās bērna dzīvē neļauj pieņemt lēmumus

    "Es to izdarīšu, jo tu nezini, kā to pareizi izdarīt!"

    Bērns, kuram pastāvīgi tiek atņemta iespēja pieņemt lēmumus, zaudē uzticību savām spējām. Viņš kļūst atkarīgs no vecākiem un nespēj uzņemties atbildību par savu dzīvi.
  • -10-

    Bērna jūtu ignorēšana un emocionāla atsvešināšanās

    "Tev nav jāraud par tādām muļķībām!"

    Ja vecāki ignorē vai noraida bērna emocijas, bērns nevar iemācīties pārvaldīt savas sajūtas. Viņš sāk justies nesaprasts, kas rada dziļu emocionālu distanci un nošķirtību.

Ja nevēlaties būt par bērna ienaidnieku, IR SVARĪGI aPZINĀTIES:
  • negatīva pieredze noved pie nopietnām emocionālām sekām, kas ilgtermiņā var izraisīt pašvērtējuma zudumu, uzticēšanās problēmas un nespēju veidot veselīgas attiecības.
  • bērni, kuri ir pakļauti šādām audzināšanas metodēm, nespēj kļūt par pilnvērtīgiem un pārliecinātiem cilvēkiem.
Inga Bite
Mg. Psych., Apmācību speciāliste, pārmaiņu grupu vadītāja
ILGTSPĒJĪGAS INVESTĪCIJAS

Audzināšana, kas balstās uz bērna fizioloģiskajām un psiholoģiskajām Vajadzībām, palīdz veidot emocionālu līdzsvaru, veselīgu pašvērtējumu un stiprina attiecības. Tas rada uzticību un ļauj bērniem pieaugt par laimīgiem cilvēkiem.

Inga Bite, Mg. Psych., Apmācību speciāliste,

pārmaiņu grupu vadītāja

Made on
Tilda